Haladó hatha jóga

Haladó hatha jóga gyakorló

A haladó hatha jóga órákra elsősorban a haladó jógatanfolyamon részt vett jógázókat várjuk.

Itt a sorrend megfordul a hagyományos jógagyakorló foglalkozásokhoz képest. A hangsúly a haladó légzéstechnikákon van, melyeknek kifejezetten az a célja, hogy a mindenkiben benne rejlő spirituális energiát (sakti, kundaliní) felébresszük és felemeljük. Ennek előfeltétele a vegetáriánus táplálkozás, az egyes ászanák ismerete (a 12 risihikési ászana), az anulóma vilóma pránájáma rendszeres gyakorlása, illetve a vágy a fejlődésre.

Felépítés

  • Relaxáció: Teljes ellazulás fizikai, mentális és lelki szinten.
  • Rövid tanítás: Feldolgozunk egy-egy idézetet Sivánanda mestertől.
  • Ászanák: A 3 fő ászana (fejenállás, gyertya, ülésből előrehajlás) és ezek ellentétpózai hosszabban kitartva, és ezek alkalmanként egy-egy más ászanával kiegészítve.
  • Pránájámák: kapálabháti (tisztító légző gyakorlat) haladó változata, szamanu pránájáma, anulóma vilóma 15-20 perc; egyéb haladó légzőgyakorlatok.
  • Meditáció

A haladó jógagyakorló foglalkozáson a pránájáma gyakorlása 60 perc.

ÁRAK

Jelentkezés és egyéb információ ide kattintva érhető el.

Ganésa Jóga-sziget

Jóga foglalkozásaink minden korosztályt kiszolgálnak. Az ÓRARENDben az órákra kattintva bővebb információt találsz és be is jelentkezhetsz! Facebook oldalunkon további érdekességeket, hasznos információkat is találsz. Gyere, jógázz velünk a Ganésa Jóga-szigeten, Ganesa oltalmában, kinek jóindulatú segítségével az akadályok elhárulnak.

Shanti Jóga-sziget

A Shanti Jóga-sziget Budapest XIX. kerületében, Kispesten található, jól megközelíthető helyen, és a környező utcákban ingyenes parkolási  lehetőséggel. Havonta több jóga foglalkozással és egyéb programmal, a hét minden napján kora reggeltől késő estig várjuk a jógázni vágyókat. Az ÓRARENDre kattintva kiválaszthatod és jelentkezhetsz is a neked tetsző programra. Jóga óráink változatosak, minden korosztály megtalálja a számára legmegfelelőbbet. Látogass el facebook oldalunkra is,