Kismamajóga


Kismama jóga

A kismamajógát ajánljuk minden olyan kismamának, aki egészséges várandósságra, könnyű szülésre, a szülést követő gyors regenerációra vágyik. Szeretne továbbá egy érzékeny, gyöngéd és szoros kötődésre alapuló kapcsolatot kialakítani kisbabájával.

A kismama jógát minden 14. hetet betöltött, egészséges kismama orvosával egyetértésben gyakorolhatja. Nem szükséges sem jógában, sem pedig más sportágban szerzett korábbi tapasztalat.

A kismama jóga segít abban, hogy várandósságunk és a gyermek kihordása a lehető legkellemesebb legyen, s már a kezdet kezdetétől pozitív körülményeket biztosít a születendő baba számára.

A relaxáció, légzőgyakorlatok és a meditáció segítséget nyújtanak abban, hogy az egész folyamatot nagyobb önbizalommal és nyugalommal tudjuk megközelíteni.

A jóga megtanít arra, hogyan nézzünk nyíltan, félelem nélkül szembe a vajúdással, hogyan éljünk a jelenben és hogyan tudjuk az eseményeket úgy elfogadni, ahogy azok maguktól jönnek. A gyakorlás eredményeként nemcsak a várandósságot, a vajúdást könnyíthetjük meg, hanem a lehetséges problémákat is higgadtan tudjuk kezelni, mivel erőnk kimeríthetetlen forrásából táplálkozik. A meditáció különös fontossággal bír a várandósság ideje alatt, segítségével megszabadulunk minden félelmünktől és rossz érzésünktől.

Főleg az első gyermeknél nagyon fontos, hogy az ászanákat (testhelyzeteket), pránájámákat (légzőgyakorlatokat) és meditációt rendszeresen gyakoroljuk: miután a baba megérkezik biztos nagy hasznát vesszük majd kitartásunknak, és sikerül felülkerekednünk a stresszes, leterhelt időszakokon.

A jóga olyan erőforrást jelent, amelyből merítve egy nő még szeretőbb és odaadóbb anyává válhat.

Felépítés

  • Ráhangolódás/Meditáció: Célja, hogy magunk mögött hagyjuk a nap esetleges fáradalmait, feszültségeit és ráhangolódjunk a testünkre, és kisbabánkra.
  • Bemelegítés: Testünk előkészítése a gyakorlásra.
  • Ászanák: Ülő és/vagy álló gyakorlatok, melyek ebben az esetben folytonos könnyed mozgásban végzett gyakorlatokat jelentenek. A gyakorlás során nagy hangsúlyt fektetünk a várandósság és a szülés alatt jelentősen igénybe vett testrészekre. Ezeket erősítjük és biztosítjuk egészséges működésüket (pl. gerinc, hát-, váll-, karizmok, csípő, medence, belső szervek stb.)
    Az ászanák gyakorlásával elejét vehetjük, illetve megszüntethetjük a várandósság során felléphető kellemetlenségeket (derék- és hátfájás, fejfájás, isiász, végtagok zsibbadása, visszértágulat, izomgörcs, elhízás, terhescsíkok stb.)
  • Gátizomtorna: Kulcsfontosságú izomcsoport edzése, mely biztosíthatja a gyorsabb, könnyebb tágulást a vajúdás és a szülés alatt, az esetleges gátmetszés nélküli szülést és gyors regenerációt a szülést követően.
  • Pránájámák (légzőgyakorlatok): Segítenek a lazításban, a fáradság és a feszültség oldásában, a tüdőkapacitás teljes kihasználásában (ezáltal több oxigénhez jut a baba is), továbbá a fájdalomkezelésben a vajúdás és a szülés alatt.
  • Relaxáció: Nyugtatóan ható teljes ellazulást biztosít testileg, mentálisan és lelkileg, mely alatt a babával is kapcsolatba lépünk. Segít a szüléssel, várandóssággal kapcsolatos esetleges félelmeink kezelésében, az álmatlanság megszüntetésében és a pozitív szemléletmód kialakításában.

KÉRJÜK, HOGY AZ ELSŐ ALKALOM ELŐTT JELENTKEZZ BE!

Díjak

Alkalmanként Teljes: 1500 Ft
Kedvezményes: 1300 Ft
Havi bérlet
(heti egy alkalom)
5600 Ft

icon-title2

ÓRAREND

Melyik jóga-sziget van hozzád legközelebb? Kattints rá!


Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap
Hétfő
Kedd
Szerda
Péntek
Szombat
Vasárnap
A kiválasztott óra adatai
Óra
Helyszín
Mitra Jóga-sziget 
1095 Budapest, Mester utca 46. III. em. 302.
Időpont
11:00-12:30 (Csütörtök)
Oktató
Veres Olga
(Mírábai)
Tel.: +36 (70) 237 5864
Jegyek
Alkalmanként:
  Teljes: 1500 Ft
  Kedvezményes: 1300 Ft
Havi bérlet: (Heti egy alkalom) 5600 Ft

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap
A kiválasztott óra adatai
Óra
Helyszín
Madhura Jóga-sziget, SZARASZVATÍ terem 
1111 Bp. Lágymányosi utca 13.
Időpont
10:00-11:30 (Hétfő)
Oktató
Zámbó-Farkas Ildikó
(Szunandá)
Tel.: 06 (30) 999 7433
Jegyek
Alkalmanként:
  Teljes: 1500 Ft
  Kedvezményes: 1300 Ft
Havi bérlet: (Heti egy alkalom) 5600 Ft

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap

Jelenleg nincs a feltételeknek megfelelő tanfolyamunk.

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap

Jelenleg nincs a feltételeknek megfelelő tanfolyamunk.

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap
Hétfő
Kedd
Szerda
Péntek
Szombat
Vasárnap
A kiválasztott óra adatai
Óra
Helyszín
Shanti Jóga-sziget, KRISNA terem 
1196 Budapest, Hunyadi u. 87. tetőtér
Időpont
19:00-20:30 (Csütörtök)
Oktató
Bereznai Zita
(Prijá)
Tel.: +36 (20) 5945 048
Jegyek
Alkalmanként:
  Teljes: 1500 Ft
  Kedvezményes: 1300 Ft
Havi bérlet: (Heti egy alkalom) 5600 Ft

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap

Jelenleg nincs a feltételeknek megfelelő tanfolyamunk.

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap

Jelenleg nincs a feltételeknek megfelelő tanfolyamunk.

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

Hétfő
Hétfő
Kedd
Kedd
Szerda
Szerda
Csütörtök
Csütörtök
Péntek
Péntek
Szombat
Szombat
Vasárnap
Vasárnap

Jelenleg nincs a feltételeknek megfelelő tanfolyamunk.

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A jelentkezéshez szükséges adatok:
Név
Cím
Email
Telefon
Megjegyzés



Jelentkezés nem szükséges!



Már nem lehet az órára jelentkezni,
a jelentkezési határidő lejárt!

icon-title2

Kismamajógához kapcsolódó hírek

Általános tudnivalók

Beiratkozás: személyes megjelenés előtt egyeztess velünk időpontot, hogy biztosan legyen valaki, aki fogadni tud.

Időtartam: változó hosszúságú.

Érkezés: legelőbb az óra kezdete előtt 1/2 órával lehetséges. Gyere úgy, hogy kényelmesen át tudj öltözni a foglalkozásra. (Amennyiben későn érkezel, akkor csak a relaxáció végén tudsz majd bekapcsolódni.)

Étkezés: a foglalkozás kezdete előtt két órával már csak gyümölcsöt/joghurtot fogyasszatok, mert teli gyomorral kényelmetlen lesz jógázni.

Öltözet: derékban laza nadrág, kényelmes póló, világos színű zokni, relaxációhoz igény szerint pulóver.

* Kedvezmény

Kedvezményt nappali tagozatos diákoknak, nyugdíjasoknak és anyagilag nehéz helyzetben lévőknek biztosítunk.

** Érvényesség

A megkezdett tanfolyamon fennmaradt le nem járt foglalkozásokat a foglalkozás végétől számított 3 hónapig lehet bepótolni, vagy gyakorló foglalkozáson lejárni.

Share This