Gerincbarát jógagyakorló

A Gerincbarát jógagyakorlón az alaptanfolyamon elsajátított ászanákat gyakoroljuk a gerinc védelmének és rugalmasságának javítása szempontjából, hogy a test edzése jobb közérzetet, fájdalommentes életet adjon. Bátran vállalható a gerinc betegségei vagy tartáshibák kialakulása után is.

„Alapvetően a jógatechnikák szintézise az, ami megtestesíti nemcsak a számos módszert, melyek teljesen megelevenítik a testet, hogy az megőrizze erejét, energiáját, vitalitását, hanem ellenőrzés alá vonja az elme kifelé irányuló hajlamát is. Javítja az intellektuális képességeket, de ezek mellett magában foglalja a meditációt és az önmegvalósítás folyamatát, melyekhez az ászanák (testgyakorlatok) és a pránájámák (légzés szabályozás) megteremtik az egyéni feltételeket és képességeket.”

„Az ászanák nem pusztán testgyakorlatok. A test és az elme szoros kapcsolatban vannak egymással, ezért a különféle testhelyzetek arra valók, hogy a prána, az életenergia akadálymentesen, könnyedén áramolhasson. Természetesen vannak egyéb jótékony hatások is, mint pl. a ragyogó fizikai egészség, a megnövekedett izomhossz, izomerő és a tartási hibák kijavítása. Mindenféle mellékes jó hatásai is vannak, de az ászanák célja mégis, az hogy ezt az energiát a legalacsonyabbtól a legmagasabb szintig emeljék.”

Szvámí Visnu-dévánanda

Felépítés

  • Relaxáció: Teljes ellazulás fizikai, mentális és lelki szinten.
  • Meditáció: Segítségével megszabadulhatunk minden negatív tulajdonságunktól, a belső harmónia és béke állandósul bennünk.
  • Előkészítő gyakorlatok: Átmozgatjuk szemizmainkat, nyakizmainkat, előkészítjük a kis-ízületeket és gerincünket az ászanák gyakorlásához.
  • Pránájámák: Légzőgyakorlatok, amelyek segítségével életvidámak és energikusak lehetünk.
  • Szúrja namaszkára – Napüdvözlet bemelegítő, energetizáló sor.
  • Risikési ászana sor: Az ászanák vagy testhelyzetek a vázizmok fejlődése mellett hatással vannak belső szerveink működésére is, így fenntartva vagy helyreállítva egészségünket. Mi a mesterünk által összeállított ászanasort gyakoroljuk.
  • Kirtan: a mai kor embere számára a jóga leghatékonyabb eszköze: közösségben együtt énekelni Isten neveit. Ettől hatalmas erő keletkezik, mely az egyénre és az egész világra egyaránt jótékony hatással van:

„Felemelő gondolatokat ébresztenek mások elméjében, vigaszt és erőt nyújtanak minden embernek, békét, harmóniát, egyetértést teremtenek. A negatív erőket gyorsan megsemmisítik, és boldogságot hoznak az egész világnak.” – Szvámi Sivánanda

Az órai mantrákkal (kirtan) ide kattintva ismerkedhetsz.

A leírt gerincbarát gyakorló foglalkozás 120 perces.
Az órarendben találhatsz 90 perces, rövidített változatot is. Ebben a bevezető relaxáció helyett „ráhangolódás” van és hiányoznak a szem- és nyakgyakorlatok.

Díjak

Alkalmanként

Teljes: 1600 Ft
Kedvezményes: 1400 Ft

4 hetes bérlet
(Heti 1x)

5800 Ft

4 hetes bérlet
(Heti akár 5x)

9000 Ft

4 hetes családi bérlet
(2 fő családonként, heti 1x)

10 000 Ft

Mitra JÓGA-SZIGET

IX. kerület: Mitra Jóga-sziget A Mitra Jóga-sziget Budapest IX. kerületében, Ferencvárosban található. A belvároshoz közel, jól megközelíthető helyen várjuk a jógázni vágyókat. Jóga óráink változatosak, minden korosztály megtalálja a számára legmegfelelőbbet. Gyere, jógázz velünk a Mitra Jóga-szigeten, ahol barátokra lelsz! Megközelítést ide kattintva találod.

Madhura Jóga-sziget

XI. kerület: Madhura Jóga-sziget A Madhura Jóga-sziget Budapest XI. kerületében, Újbudán található a Móricz Zsigmond körtér közelében. Foglalkozásaink minden korosztály számára elérhetőek. Gyere, jógázz velünk a Madhura jóga-szigeten, ahol szeretetteljes kapcsolatra találsz Önmagaddal. Megközelítést ide kattintva találod.